31 Mart 2016 Perşembe

Sana Ne Lazım?



Avea, TTNet ve Türk Telekom birleşti. Açıkçası tek çatı altında toplandıklarında nasıl bir iletişim stratejijisi izleyecekler dedirtmeden de reklam yapmaya başladılar. Artık tek marka var. O da Türk Telekom. 

" Fiberliyoruz" ile giriş yaptılar. O TV reklamında tonlarca ünlü kullandılar celebrity gücünden yararlanmak adına. Harcadıkları bütçenin tam rakamını deliler gibi merak ediyorum.

Şimdi de Ronaldo'lu kampanyayla gündeme geldi Türk Telekom. Reklamın eleştirisini türlü şekillerde yapabiliriz. Lakin önce akıllara "lan acaba ne kadar harcadılar" sorusu geliyor. Etrafımdan duyduğum ilk söz: ya Ronaldo'yu oynatacağına o parayı alt yapıya yatır diyorlar. Herkes kaliteli hizmet almak istiyor zira. 

#sanahızmıyok Ronaldo? Var elbette ama Türk Telekom kullanıcısına da kaliteli hizmet lazım.



Bu iletişim stratejisinde uyguladığı titizliği ve harcadığı masrafı hizmetine yansıtan bir Türk Telekom karlı çıkar. Yaptığı iletişimden de girdiği birleşmeden de... Çok uzatmadan izleyelim: 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder