29 Mart 2016 Salı

Düğünde Roket Atmak Da Nedir?

 


Selamun Aleyküm şu paylaştığım videodaki tanımsızlar. Selam üzerinize olsun ki belki bu iyi niyetli dilekten kalplerinize birazcık iyilik sızar. 
 
Selamun kavlen sevgili bu yazıyı okuyanlar. Dehşetler içindeyim. Nasıl da olmayayım? Bir haber başlığı: Magandalar düğünde roket attı! Üstelik; "kız tarafı roket atarken damat tarafı da makineli tüfeklerle roketi havada vurmaya çalıştı lakin isabet kaydedemedi" şeklinde de devam ediyor canına yandığımın haberi. 

Ya hu eskiden ödümüz koparak izlerdik düğünde silah atılması haberlerini. Şimdi roket atıyolar. Roket! RO- KET!. Nerden aldınız roketi Allah aşkına bi söyleyin. Biz de alalım. Size karşı silahlanmamız lazım zira.

Şımarıklar. 
Edebsizler. 
Teröristler. 
Ve bilimum küfürler. 
Sırayla hem de.

Ha düğünde yaralanan olmamış. Keşke olsaydı diyeceğim de... Keşke şu mal zihniyetiniz o attığınız roketle silinse yer yüzünden diyeceğim de... Neyse. 

Adamlar su gibi mühimmat harcamış. Mühimmat. Burası mühim-bak. Düğün nedir? Ne için yapılır? Buralara hiç girmeyeceğim.

Savaş Tanrısı filmini izleyenler bilirler şu lafı:

"Şu anda dünyada 550 milyon ateşli silah dolaşımda. Bu dünyadaki 12 kişiden 1'nin silah taşıdığı anlamına gelir. Asıl soru şu: geri kalan 11 kişiye nasıl silah satacağız? "


Siz burdan itibaren yazıyı okumayı bırakabilirsiniz. Ben aşağıda kendi kendime serbest çağrışımlarda bulunacağım.

* Damadın eniştesinden 3 şerit mermiiiiii. (çalsın zurnalar) ve takdim edilir düğün hediyesi. tartartartartatatararararararararara. garrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

* Gelinin dayıoğlundan 5 pare top atışı. Gümbav X 5


Bir dehşete kapıldım ve paylaşmak istedim. Lakin. Kime Diyorum Ben?






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder